Inspiratiesessie Circulariteit bij de overheid: Limburg innoveert!

Inspiratiesessie Circulariteit bij de overheid: Limburg innoveert!

Inspiratiesessie Circulariteit bij de overheid: Limburg innoveert!

Locatie: ROOOMS, Westhoven 7, 6042 NV Roermond

Voor bestuurders: dinsdag 15 februari 2022 van 10.00-12.30 uur

Voor raadsleden: woensdag 16 februari 2022 van 18.00-20.30 uur

Voor professionals (ambtenaren):

donderdag 17 februari 2022 van 10.00-12.30 uur


Meld je op tijd aan voor de inspiratiesessie via de aanmeldpagina op: www.zuydprofessional.nl/inspiratiesessiecirculariteit.

Heb je vragen? Mail naar danielle.twardy@zuyd.nl of bel via +31 (0)634334592 Lectoraat Innovatief Ondernemen: www.limburginnoveert.nl.

Wil jij voor de volgende generaties een circulaire toekomst creëren waarin we efficiënter omgaan met grondstoffen en afval tot het verleden behoort? Wil jij weten welke circulaire kansen er liggen voor je burgers en ondernemers en wat zij verwachten van jou als gemeente? En ben jij werkzaam bij de overheid als bestuurder, raadslid of professional (ambtenaar)? Weet je niet goed waar je moet beginnen of lukt het maar niet om met circulariteit aan de slag te gaan?

Wat kun je verwachten?
Het is een interactieve sessie waarin je ook zelf aan de slag gaat. De sessie zal gemodereerd worden door Danielle Twardy vanuit het lectoraat Innovatief Ondernemen Zuyd. Wij bieden kennis- en inspiratiesessies met praktijkvoorbeelden over circulariteit op het organisatorisch, economisch, het fysieke en sociaal vlak.

Hoe loop je uit de inspiratiesessie?
• Met kennis en een certificaat
• Met een glimlach
• Gemotiveerd
• Met de juiste mindset

Wat is jouw investering?
Kosten bedragen €45,- per persoon.

The next steps

Meld je na de inspiratiesessie aan voor het Jaarprogramma Circulariteit bij de Overheid. Hierin ga jij circulariteit implementeren in jouw organisatie en delen we kennis in de community of practices. Wij gaan samen aan de slag met uw vraagstukken zodat u de benodigde tools en skills krijgt om circulariteit te implementeren.