Ontwikkelaar HRM-beleid (32 uur – 40 uur)

“Samen creëren we een fijne samenleving

Bij ons draait alles om de inrichting, herinrichting en beheer van de (openbare) ruimte. En daarmee zijn we tastbaar aanwezig in de samenleving. Daar zijn we trots op. Gepaste trots wel, want we doen het graag samen met de klant en de eindgebruikers. Thema’s als klimaat, biodiversiteit, energietransitie, circulaire economie en gezondheid zijn bij ons aan de orde van de dag. Waarom? Omdat ze in het kader van ruimtelijke ontwikkeling allemaal een bijdrage leveren aan een fijne samenleving. Met passie en plezier dragen wij daar graag ons steentje aan bij.

Ben jij die strategische sparringpartner die de drijvende kracht is achter het doorontwikkelen van ons personeelsbeleid? Je verliest daarbij de dagelijkse gang van zaken niet uit het oog. Je werkt samen met een P&O- adviseur en twee P&O - assistenten. Samen met jou zetten deze collega's zich in op het gebied van ondersteunen, faciliteren en implementeren zodat medewerkers, vakgroephoofden en directie zich kunnen focussen op de business. Wij zijn bijzonder georganiseerd; namelijk volgens het Rijnlandmodel. Dat betekent dat er bij ons weinig hiërarchie is en leiderschap gericht is op het bevorderen van autonomie en vakmanschap.

Wat ga je doen?
Jouw werkdag is erg afwisselend. Een greep uit jouw werkzaamheden:
• Adviseren en ondersteunen van directie en vakgroephoofden bij organisatie- en teamontwikkeling.
• Ontwikkelen en implementeren van (nieuwe) HRM-instrumenten.
• Bijdragen aan het HRM-plan voor Kragten op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau.
• Identificeren van kansen en initiatieven voor organisatorische verbeteringen.
• Inspireren en faciliteren van de organisatie en collega's.
• Vertalen van wet- en regelgeving op het gebied van HRM naar onze organisatie.
• Uitvoeren van projectmatig werk.
• Samenwerken met en functionele aansturing van het team en bijdragen aan de positionering van deze club als partner van de organisatie.

Wat bieden wij jou?

Bij ons werken circa 250 mensen met passie, plezier, trots en betrokkenheid. Ons bedrijf heeft een familiecultuur en daarom zijn lange termijn-relaties belangrijk. Bij een vast dienstverband bestaat dan ook de mogelijkheid om certificaten te kopen, waardoor je mede-eigenaar van Kragten wordt.
We vinden het fijn als iedereen zich bij ons thuis voelt, kijken om naar elkaar en nemen samen beslissingen. Zoals je dat met je familie om de keukentafel doet. Zo staan we er écht samen voor. De arbeidsvoorwaarden moeten natuurlijk ook passen bij je persoonlijke situatie. Wij bieden jou:

• Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
• Het flexibel in te zetten salarisdeel ter grootte van een maandsalaris wat je ook als extra verlof kunt inzetten;
• 33 vrije dagen op basis van een 40-urige werkweek;
• Bij goed resultaat van de organisatie ontvangt iedereen een winstuitkering;
• Een goed pensioen;
• Een volledige vergoeding van het openbaar vervoer;
• Overige, mooie regelingen, zoals een fietsregeling en een collectieve zorgverzekering;
• Geregeld leuke activiteiten vanuit onze activiteitencommissie.


Wat vragen wij?
Als ontwikkelaar HRM-beleid bij Kragten ben je flexibel en stressbestendig. Zo draag je bij aan een positieve sfeer en help je het team focus te houden op de gestelde doelen. Ook ben je analytisch en in staat trends te signaleren en je bevindingen helder te presenteren aan directie en vakgroephoofden. Tenslotte ben je een ervaren professional die tegen een stootje kan en graag een bijdrage levert aan het verbeteren van het HR-management. Je herkent jezelf in onderstaande:
• Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding in de richting van Human Resource Management;
• Meer dan 7 jaar werkervaring in een vergelijkbare HRM adviesfunctie;
• Organisatiesensitiviteit: het aanvoelen van de dynamiek en hier effectief op inspelen;
• Je bent resultaatgericht, hebt overtuigingskracht en bent een echte teamplayer die snel kan schakelen;
• Je bent gedegen in je werk en gericht op verbetering en ontwikkeling;
• Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.

Interesse?
Ben jij enthousiast geworden over deze rol en wil jij onze organisatie komen versterken met jouw kennis en ervaring? Stuur dan je motivatiebrief en je CV naar Kitty van der Linden (kvdl@kragten.nl) Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Stephan Theunissen, directeur, via 06-20360776.


Solliciteer!